Obserwatorzy

poniedziałek, 21 września 2015

Prezenty trafiają do...

Witam dziewczyny :)

jest mi szalenie miło, że wzięłyście udział w mojej skromnej zabawie. Po południu gdy już odrobiliśmy z Tomkiem zadania domowe (konkretnie nauka pisania literki A) usiadłam i szybciutko zrobiłam losy, które później mała łapka mojego dziecka wymieszała i wylosowała ten jeden.

Aby Was już dłużej nie trzymać w niepewności los uśmiechnął się do:

Grażyny Wieczorek z Dekobakcyl

Trochę mi się zrobiło gorąco, bo gdzież moje skromne prace przy dziełach Grażyny, ale los został wyciągnięty.
Bardzo gratuluje Grażynie, dziękuję wszystkim pozostałym dziewczynom, szczególnie, że dzięki tej zabawie odwiedziłam kilka nowych i bardzo ciekawych blogów.
Będę miała gdzie zaglądać w czasie długich jesiennych wieczorów.

Raz jeszcze bardzo Wam dziękuję za udział w zabawie.

Pozdrawiam serdecznie
Mirella

P.S. Grażynę proszę o kontakt i podanie adresu do wysyłki :) czekam na maila: mirellax@wp.pl

6 komentarzy:

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze. Jest mi szalenie miło, kiedy zostawiacie ślad po sobie. Wasze uwagi motywują mnie zawsze do dalszej pracy :o)