Obserwatorzy

czwartek, 23 lutego 2017

Dziewczyna z kwiatami we włosach

Witajcie :)

Dziś haft. Haft krzyżykowy, który bardzo lubię, bo jest kolorowy w przeciwieństwie do haftu Richelieau.
Dziewczynę z kwiatami we włosach zaczęłam haftować cyba wiosną, ale z racji wielu perypetii jakie mnie dopadły później, szczególnie jesienią i na przełomie roku, jakoś nie mogłam skończyć tego haftu.
Teraz jednak to się udało i mogę Wam zaprezentować w pełnej okazałości.
Dodam, że jest na sprzedaż. Nie posiada ramki, bo nabywca sam sobie ją będzie mógł dobrać według swoich upodobań i wystroju w mieszkaniu. :)
Wymiary samego obrazka to: szer.20cm i wys.30cm


Dziś Tłusty Czwartek. Po raz pierwszy będę robić bezglutenowe pączki... mam nadzieję, że będą pyszne :)

Pozdrawiam serdecznie
Mirella



3 komentarze:

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze. Jest mi szalenie miło, kiedy zostawiacie ślad po sobie. Wasze uwagi motywują mnie zawsze do dalszej pracy :o)