Obserwatorzy

wtorek, 20 sierpnia 2013

Moje powitanie

Witam,
Długo zabierałam się za założenie bloga. Obsługiwać komputer umiem, ale gorzej z jego technicznymi kombinacjami, które są dla mnie czarną magią. No ale skoro już coś piszę to dlatego, ze wzięłam problem za bary i metodą prób i błędów coś stworzyłam. Czas pokaże czy to ma jakieś ręce i nogi.

A chciałam się w ten sposób ujawnić, bo to co robię sprawia mi ogromną radość i satysfakcję, chciałam w końcu stanąć na scenie jako jeden z aktorów, a nie chować się za kulisami i tylko podglądać co inni robią. A robią przepiękne rzeczy... wiele blogów obejrzałam, mam kilka ulubionych do których lubię zaglądać i mam nadzieję, że kiedyś dla kogoś mój też stanie się ulubionym i chętnie odwiedzanym.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze. Jest mi szalenie miło, kiedy zostawiacie ślad po sobie. Wasze uwagi motywują mnie zawsze do dalszej pracy :o)