Obserwatorzy

środa, 21 sierpnia 2013

Moja pierwsza praca

Moją pierwszą dekupażową pracą była osłonka na doniczkę. Osłonka stała sobie już jakiś czas, więc była doskonałym materiałem treningowym. A materiały do jej ozdobienia dostałam od koleżanki. Przyniosła mi dwa kolory farby, jednoskładnikowy krak, serwetkę z motywem i lakier.
Wszystko robiłam w kuchni, na stojąco przy szafce kuchennej... i teraz kiedy na to patrzę, to dochodzę do wniosku, że ta pierwsza osłonka wyszła całkiem nieźle, lepiej niż niejedna późniejsza praca.


 

Mam nadzieję, że pomimo nienajlepszego zdjęcia widać co nie co  :o)

Pozdrawiam
Mirella

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze. Jest mi szalenie miło, kiedy zostawiacie ślad po sobie. Wasze uwagi motywują mnie zawsze do dalszej pracy :o)