Obserwatorzy

środa, 18 grudnia 2013

Brzydkie zdjęcie ładnej szkatułki

Moje dziecko poszło w niedzielę 8.12 na urodzinki do koleżanki. Zaproszenie było dla mnie zaskoczeniem, szczególnie że Tomek do nowego przedszkola chodził dopiero od tygodnia. No, ale w sumie ta impreza pozwoliła mu zaprzyjaźnić się z dziećmi z grupy, bo pierwsze dni w nowym otoczeniu były dla niego trudne. 
Ponieważ na początku miesiąca siedziałam w domu powalona chorobą, nie miałam ani siły ani ochoty biegać za prezentem dla czterolatki.
Dlatego zrobiłam jej szkatułkę na drobiazgi. Wiadomo każda kobietka, mała czy duża takich skarbów ma zawsze całe mnóstwo i przydasiowa skrzyneczka zawsze się przyda. Niestety nie zdążyła być obfotografowana przez męża jego sprzętem, więc strzeliłam kilka fotek tym co miałam, czyli telefonem.
Dlatego zdjęcia są kiepski, skrzyneczka słodka.




Pozdrawiam
Mirella

2 komentarze:

  1. wow,
    przepiekna szkatułka :)
    pozdrawiam przed świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najserdeczniejsze życzenia:

    Cudownych Świąt Bożego Narodzenia,

    Rodzinnego ciepła i wielkiej radości,

    Pod żywą choinką zaś dużo prezentów,

    A w Waszych pięknych duszach wiele sentymentów.

    Świąt dających radość i odpoczynek,

    oraz nadzieję na Nowy Rok,

    żeby był jeszcze lepszy niż ten,

    co właśnie mija.

    Tobie i całej Twojej rodzinie życzy Basia

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze. Jest mi szalenie miło, kiedy zostawiacie ślad po sobie. Wasze uwagi motywują mnie zawsze do dalszej pracy :o)