Obserwatorzy

środa, 28 maja 2014

Świeczniki

Swego czasu znajomy, który robił różne rzeczy z drewna, miał trochę odpadu i zrobił mi całkiem sporo świeczników. Mogłam ozdobić je w kompletach lub każdy oddzielnie. Ja połączyłam je w komplety. Dziś Wam pokażę niektóre z nich.
 
Granatowe z jednoskładnikowym krakiem i tulipanami
 

Szare ze spękaniami dwuskładnikowymi i różyczkami


Kremowe z różyczkami, też są spękania dwuskładnikowe, ale słabo je widać na zdjęciu

W kolorze liliowym z kwiatkami i sottile


Zielone z masą pękającą


Brąz i przetarcia


świąteczne

i pierwsza praca z patyną talensa

 
Teraz pracuję nad wielką skrzynią dla Tomka. Ma w niedzielę urodziny i chciałabym zdążyć, będzie miał fajny prezent.
 
W Poznaniu i okolicach pada. Dziś podjechałam pod dom i moja ulica wyglądała jak błotnisty potok. Mam nadzieję, że jutro będzie lepiej.
 
Pozdrawiam
Mirella

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze. Jest mi szalenie miło, kiedy zostawiacie ślad po sobie. Wasze uwagi motywują mnie zawsze do dalszej pracy :o)