Obserwatorzy

sobota, 21 marca 2015

Karton retro?

Witajcie :o)
 
ostatnio dużo toturiali oglądałam. Pod wpływem jednego z nich kupiłam nawet preparaty do złoceń i zrobiłam pierwszą złocona pracę. Ale... pokażę ją ciut później. Dziś karton, który powstawał długo. Coś ostatnio każda moja praca powstaje długo. Leży pomalowana i czeka na motyw, albo z motywem czeka na wykończenia, jakieś cieniowania lub spękania, szablon albo kropeczki. Ostatnio też moje dziecko nie bardzo mi pozwala na siedzenie w pracowni, a wieczorami najczęściej źle się czuję i nie mam ochoty na prace ręczne.
Karton zrobiłam na swoje przydasie. Są na nim wydruki z laserówki, szablon, cieniowania patyną i lakier matowy Fluggera.
Ponieważ ostatnio mało moich prac, to rekompensuje to dużą ilością zdjęć kartonika :o)
 










 
Od dłuższego czasu myślałam o złoceniach. Wydawało mi się to jakaś wyższą szkołą jazdy, ale to nic trudnego... mam wszystko co potrzeba, więc kolejne prace będą złocone. Zapraszam.
 
Pozdrawiam serdecznie
Mirella

8 komentarzy:

  1. śliczne pudełko. też mam jakiś zastój w mózgu, nic nie mogę zrobić na czas, wszystko czeka na swój moment :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi sie podoba ;) pięknie wykończone

    OdpowiedzUsuń
  3. Karton super! A złocenia same w sobie trudne nie są, ale przynajmniej mnie mało do czego pasują...: (

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyszło :) Czekam na Twoją pracę ze złoceniami,masz rację,że nie jest to trudne,sama ostatnio spróbowałam i nawet spodobało mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja powinnam coś zrobić ... bo wszystkie papiery , szablony i wydruki trzymam w zwykłych szarych kartonach . Piękne pudełeczko stworzyłaś . Z niecierpliwością czekam na prace ze złoceniami . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam taki styl. Śliczne pudełko i piekne motywy
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie skomponowane pudełeczko i cieniowania jakie ładne wyszły :) W decoupage świetne jest to, że ze zwykłego pudełka można wyczarować coś tak fajnego!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze. Jest mi szalenie miło, kiedy zostawiacie ślad po sobie. Wasze uwagi motywują mnie zawsze do dalszej pracy :o)