Obserwatorzy

czwartek, 16 lipca 2015

Pamiątka chrztu

Witajcie :)

Dziś coś co bardzo lubię - skrzyneczka dla dziecka. Konkretnie dla małego Igora na pamiątkę chrztu świętego. Robiona na zamówienie. Motywy zostały wybrane przez osobę zamawiającą, ale są słodkie i mi samej bardzo się podobają. W dziecięcych wzorach czasami trudno jest się zdecydować, każdy jest śliczny i każdy chciałoby się mieć. Najchętniej robiłabym tylko takie dziecięce szkatułki :)







Robienie szkatułki na chrzest zmobilizowało mnie jeszcze do zrobienia swojej pierwszej kartki. Już od jakiegoś czasu noszę się z zamiarem, aby pobawić się w scrapki, ale sama przed sobą tłumaczyłam się, że to kolejna inwestycja w sprzęt, w materiały, że lepiej skoncentrować się na jednym i robić to dobrze, a nie łapać kilku srok za ogon... Jednak gdy się tak ogląda twory rąk artystek, to coś w człowieku krzyczy, by spróbować, że wszystkiego można się nauczyć, pójść na kursy, podpytać osoby które zjadły już na tym zęby.
Moja kartka jest skromna, prosta, ale utrzymana w klimacie szkatułki. Zrobiłam ją kompletnie bez sprzętu scrapbookowego i nawet nie miałam z nią większych kłopotów. Kopertę też stworzyłam :)
No i tyle tytułem wstępu... zobaczcie i napiszcie co o tym myślicie...




A co do sprzętu, to zakupię kilka niezbędnych rzeczy i od czasu do czasu będę coś tworzyć :)

Pozdrawiam Was serdecznie
Mirella

1 komentarz:

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze. Jest mi szalenie miło, kiedy zostawiacie ślad po sobie. Wasze uwagi motywują mnie zawsze do dalszej pracy :o)