Obserwatorzy

czwartek, 13 sierpnia 2015

Będziemy świętować... :)

Witam Was moi Drodzy Czytelnicy :)

Myślę, że stali bywalcy może pamiętają, ze to już 20.08 miną dwa lata jak zaczęłam pisać i pokazywać swoje prace.
Z tej okazji na pewno będzie coś miłego dla Was moi Drodzy. Ale cierpliwości... wszystko w swoim czasie :)
Dziś tak na zachętę wspomnę tylko, że z pewnością ktoś cos dostanie ode mnie.
Tak do końca jeszcze się nie zdecydowałam, ale może będzie to ten przedmiot?


a może ten?


a może oba? :)
Na pewno dołożę jeszcze trochę serwetek, kilka papierów do decoupage, coś haftowanego też byście chciały?
Z okazji urodzin wszystko jest możliwe :) Dlatego zaglądajcie, bo informacja o niespodziankach może pojawić się każdego dnia - niekoniecznie 20.08 :)


Miłego dnia
Pozdrawiam serdecznie 
Mirella

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze. Jest mi szalenie miło, kiedy zostawiacie ślad po sobie. Wasze uwagi motywują mnie zawsze do dalszej pracy :o)