Obserwatorzy

środa, 23 grudnia 2015

Na szkle

Witajcie :)

Dziś coś czego dawno nie robiłam - czyli decoupage na szkle. Butlę którą prezentuję robiłam na zamówienie. Jej przeznaczeniem ma być nalewka z winogron, dlatego motywy winogronowe się tu pojawiły.
Moje pierwsze prace były właśnie na szkle, na butelkach. Później to odłożyłam, bo skoncentrowałam się na skrzynkach i ogólnie przedmiotach drewnianych, ale miło robiło się tę butelkę. A ponieważ mam sporo szkła na półkach odstawionych do ozdobienia to myślę, że po świętach zmobilizuję się do ozdobienia przynajmniej kilku.



Pozdrawiam serdecznie i zapraszam :)
Mirella



3 komentarze:

  1. Z okazji Świąt Bożego Narodzenia życzę Ci nadziei, własnego skrawka nieba, zadumy nad płomieniem świecy, filiżanki dobrej, pachnącej kawy, piękna poezji, muzyki, pogodnych świąt zimowych, odpoczynku, zwolnienia oddechu, nabrania dystansu do tego, co wokół, chwil roziskrzonych kolędą, śmiechem i wspomnieniami* *

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna buteleczka, prezent na naleweczkę będzie jak najbardziej trafiony :)
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze. Jest mi szalenie miło, kiedy zostawiacie ślad po sobie. Wasze uwagi motywują mnie zawsze do dalszej pracy :o)