Obserwatorzy

sobota, 19 grudnia 2015

Świątecznie

Witajcie,

sobota u mnie dobiega końca. Większość rzeczy do zrobienia przed świętami już mam zrobionych. Dziś ubieraliśmy choinkę. W tym roku cała ubrana jest w moje bombki, które robiłam jeszcze rok temu. W tym roku jakoś nie miałam weny na robienie bombek i świątecznych ozdób. A ponieważ zostało mi sporo zeszłorocznych medalionów i bombek kulistych, to za namową męża wszystkie powiesiliśmy na naszej choince.




Tradycyjnie też nad kominkiem zawisła girlanda z lampek na których zawisły wyszywane przeze mnie bałwanki. Wszystkie są wyszywane na plastikowej kanwie. No i świeczki w lampionach - tego też nie może zabraknąć w moim świątecznym wystroju :)

Przed świętami jeszcze Wam coś pokażę, więc serdecznie zapraszam.

Pozdrawiam serdecznie
Mirella

2 komentarze:

  1. Choinka pięknie się prezentuje w robionych przez Ciebie bombkach. A te bałwanki nad kominkiem cudne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Choinka przecudnie prezentuje się w Twoich bombkach,a bałwanki piękne :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze. Jest mi szalenie miło, kiedy zostawiacie ślad po sobie. Wasze uwagi motywują mnie zawsze do dalszej pracy :o)