Obserwatorzy

sobota, 16 stycznia 2016

Zamówienie na ślubny prezent

Ostatnio dużo pracuję, ale nie jest to w 100% praca nad decoupage. Jak już wiecie uczę się makijażu profesjonalnego i temu później chcę poświęcić się zawodowo. Poza tym stylizacji fryzur i analizy kolorystycznej, i ogólnie stylizacji samego ubioru. Te stylizacje to tylko dodatek do makijażu, ale uważam że takie kompleksowe podejście do klientki, która chce zmienić swój wygląd, lub szuka pomocy w przygotowaniu do ślubu, wieczorowego wyjścia lub biznesowego spotkania, to świetne rozwiązanie.
Dziś się mogę pochwalić, bo miałam moje pierwsze klientki, które mimo, że wychodziły umalowane wszystkie w ten sam sposób, te same cienie i styl, to były w 100% zadowolone i szczęśliwe. Obiecały, że będą mnie polecać, z dwie z nich umówiły się na następny termin.
Jak chcecie obejrzeć zdjęcia to zapraszam na https://www.facebook.com/pieknojestpiekne/

No ale nie o makijażach chciałam tu pisać :)
Decoupage też robię i ostatnio wpadło mi takie szybkie zamówienie. Szybkie bo miałam tydzień na zrobienie dużej skrzyni na ślub, a jeszcze jak na złość wypadło mi jedno popołudnie bo wysiadł u nas w okolicy prąd i od 18 do 3 w nocy nie było światła. Ale udało się zrobić wszystko na czas. Skrzynia dojechała, a klientka zadowolona poszła dziś na ślub znajomych z oryginalnym prezentem :)




Obecnie pracuję nad prezentem na Dzień Babci, tak więc zapraszam wkrótce :)

Pozdrawiam
Mirella


2 komentarze:

  1. Skrzynia bardzo oryginalna :) Mirello cieszę się,że jesteś zadowolona z nowej pasji,widzę,że to daje Ci radość i tego trzymaj się :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełko piekne. Fajnie móc odkrywac nowe pasje

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze. Jest mi szalenie miło, kiedy zostawiacie ślad po sobie. Wasze uwagi motywują mnie zawsze do dalszej pracy :o)