Obserwatorzy

wtorek, 29 kwietnia 2014

Chustecznik

Ten chustecznik zrobiłam na prezent, dla osoby, która lubi prostotę. Miało być minimalistycznie, żadnych kwiatków, wzorków i ozdobników.
Zdecydowałam się na relief na bokach, orzechową bejcę pobieloną, bardzo suchym pędzlem. Niestety po polakierowaniu efekt pobielenia jest mniej efektowny. Rozczarowałam się, bo chustecznik wyglądał dużo lepiej przed lakierowaniem. Zastosowałam lakier półmatowy, chociaż dużo lepiej wyglądałoby to z matowym, ale na życzenie osoby dla której to robiłam miał być półmat.
Relief i brzeg otworu trochę przyciemniłam patyną.
 



 
Teraz pracuję nad jeszcze jedną bejcowaną i bieloną pracą, ale na jej efekty będzie trzeba jeszcze trochę poczekać :o)
 
Jutro idę na warsztaty organizowane przez Kreatywnie.com - temat warsztatów "decoupage i efekt metalu". Myślę, że będzie bardzo ciekawie. Nie mogę się doczekać... szczególnie, że po raz pierwszy idę na jakiekolwiek warsztaty. Relację zdam jutro.
 
Pozdrawiam
Mirella
 
 

3 komentarze:

  1. Chustecznik świetny, ja też się wybieram na szkolenia, na butelkę z efektem metalu ale do Skoczowa, i też się nie mogę doczekać:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze. Jest mi szalenie miło, kiedy zostawiacie ślad po sobie. Wasze uwagi motywują mnie zawsze do dalszej pracy :o)