Obserwatorzy

wtorek, 22 kwietnia 2014

Szkatułka dla córki koleżanki

W końcu mogę się pochwalić szkatułką, którą robiłam na zamówienie dla koleżanki. Skrzynka była świątecznym prezentem dla jej córki, której zdjęcie jest na wieczku.
Na początku nie mogłam się doczekać kiedy dojedzie dostawa z Drewnianej Doliny, w końcu, gdy szkatułka przyjechała przez trzy dni szukałam odpowiedniego motywu, który pasowałby do mojej koncepcji całej pracy. Zdjęcie w fotoshopie przerobił mój małżonek. Mimo, że było zrobione wieczorem, to jednak mocno odznaczał się czerwony kapelusz. Całość przerobiliśmy na sepie. Motyw róż jest pocieniowany szarym kolorem, w niektórych miejscach dałam też spękania dwuskładnikowe, a całość pocieniowałam patyną talensa.
Nieskromnie powiem, że jestem zadowolona z tej pracy. Naprawdę pracowałam nad nią długo i wszystkie kroki były starannie przemyślane, a później wykonane. Koleżance się podobała, a to dla mnie najważniejsze, bo zawsze  gdy robię coś na zamówienie obawiam się, że moja praca rozczaruje, lub nie do końca spełni oczekiwania.
 
No dobra, koniec gadania. Czas pokazać to co zrobiłam. Prezent osobie obradowanej też się podobał, to tak na marginesie :o))
 
 

 
Początkowo chciałam na wieczku wewnątrz umieścić imię dziewczyny, ale nie miałam odpowiedniej czcionki, a samo imię jest krótkie i wyglądałoby nieciekawie na takiej dużej powierzchni. Postanowiłam więc nic nie dodawać.


a to już zbliżenie na spękania


 
 
Bardzo rzadko robię coś na zamówienie, ale bardzo to lubię. A powodem jest motywacja. Nie wiem, czy też tak macie. Kiedy robię coś tak tylko dla przyjemności tworzenia to nie czuję tego dreszczyku jaki mnie ogarnia robiąc coś zleconego. Nie znaczy to, że się mniej staram robiąc coś niezleconego, w każdą pracę wkładam całe swoje serce, ale przy zleceniu jest jakoś inaczej... 
 
A Wam podoba się moja szkatułka?
 
Już niedługo coś nowego, bo cały czas pracuję
Dziś już zmykam, ale zaglądajcie do mnie, bardzo lubię gości :o))
 
Pozdrawiam
Mirella

5 komentarzy:

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze. Jest mi szalenie miło, kiedy zostawiacie ślad po sobie. Wasze uwagi motywują mnie zawsze do dalszej pracy :o)