Obserwatorzy

wtorek, 20 maja 2014

Wyniki konkursu

Wyniki konkursu ogłoszono kilka minut temu.
Tak jak pisałam wcześniej temat dotyczył przedmiotu do kluczy. Nie musiał to być klucznik, musiał być wykorzystany motyw klucza, niekoniecznie decoupage. Ponieważ miałam klucznik do ozdobienia i pomysł już od dawna, trochę go udoskonaliłam i powstała furtka do ogrodu. Z boku jest motyw bluszczu, który dodatkowo wzbogaciłam efektem sospesso. Na drzwiczkach zrobiłam deseczki jak w płocie, wycięłam je z tektury, pobieliłam, jak całą skrzynkę i potraktowałam trochę brzegi patyną. Wewnątrz wykleiłam serwetką, tak by po otwarciu miało się wrażenie wejścia do ogrodu.
Aby wzmocnić efekt poszłam zrobić zdjęcia w ogrodzie sąsiadki. Ponieważ my w swoim ogrodzie mamy tylko trawę (reszta roślinności została brutalnie zniszczona przez dwa owczarki niemieckie) robienie zdjęć wchodziło w grę tylko gościnnie u Gosi. Jestem jej za to bardzo wdzięczna i dlatego zaprezentuję wszystkie zdjęcia, które zrobiłam, trochę by zaprezentować swoją prace, ale też by pokazać piękny ogród, w tworzenie którego Gosia wkłada masę pracy, ale też i pieniędzy. Pogoda w sobotę 10.05 była bardzo niepewna. Ciemne chmury wisiały złowrogo nad głowami, ale wychodziło czasami słońce i w takich momentach pstrykałam fotki.

W konkursie nie zajęłam żadnego miejsca. Zarówno w kategorii tematu głównego - za pracę, jak i za aranżację. Ale nie o nagrody chodziło. Najpierw były emocje związane z tworzeniem, czegoś co miało być wyjątkowe, później oczekiwanie na prezentację innych prac, głosowanie i ogłoszenie wyników.

No ale dość tego gadania. Oto co ja przesłałam na konkurs:

Zdjęcie główne

Szczegół

Aranżacja


I pozostałe zdjęcia w prześlicznym ogrodzie








To tyle w temacie konkursu :o))
 
Jestem ciekawa jaki będzie temat następnego konkursu.
 
Tymczasem do następnego wpisu. A mam co pokazać ;o)
 
Mirella
 













 

2 komentarze:

  1. Pomimo, iż nie zajęłaś żadnego miejsca w konkursie GRATULUJĘ, pomysłu i aranżacji, a przede wszystkim odwagi. Widać, że włożyłaś w tą pracę wiele serca. I życzę powodzenia na kolejnych konkursach. Pozdrawiam
    Anita

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały pomysł na ozdobienie klucznika:) Szkoda że nie udało się zdobyć żadnego miejsca, ale ważne że podeszłaś do konkursu z sercem. Następny będzie wygrany:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze. Jest mi szalenie miło, kiedy zostawiacie ślad po sobie. Wasze uwagi motywują mnie zawsze do dalszej pracy :o)