Obserwatorzy

poniedziałek, 1 grudnia 2014

Dla przedszkolaków

Byłam ostatnio u mojego Tomka w przedszkolu na pokazowych zajęciach z rytmiki. Zajęcia były w sali, w której w różnych pudełkach znajdowały się przybory plastyczne potrzebne do zajęć dla dzieciaków.
Wówczas naszła mnie ochota zrobić coś ładnego dla dzieci. Zaczęłam od pojemników na kredki, pędzelki, ołówki. Miałam dwa plastikowe "słoiczki" po lakierze Flugger. Uznałam, że nadają się idealnie, bo nie będą przedmiotem niebezpiecznym.
I tak na szybko powstały na razie dwa, pudełka na kredki. Myślę, że jak skończę produkcję bombek, będzie kolejny, po lakierze pojemnik.
Wybaczcie jakość zdjęć. robiłam je telefonem, bo rano zostawię pojemniki w przedszkolu, a aparat został w firmie :o)





Może kiedyś zafunduję dla przedszkola komódkę z szufladami z Drewnianej Doliny? Myślę, że przydałaby się - zastąpiłaby różne pudełka?

Na dziś tyle.
Idę pracować, tyle mam jeszcze do zrobienia... zamierzam wystawiać swoje prace na jarmarku bożonarodzeniowym a to już za dwa tygodnie.

Miłego wieczoru
Mirella


 

3 komentarze:

  1. Piękne pojemniki,śliczne wzory.Dzieci się bardzo ucieszą.Bardzo fajny pomysł w wykorzystaniem tych ''słoiczków" po lakierze.Kreatywny recykling :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z tymi pudełkami...dzieci lubią takie kolorowe pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. urocze :))))
    przesyłka dotarła cała i zdrowa :)
    ślicznie dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze. Jest mi szalenie miło, kiedy zostawiacie ślad po sobie. Wasze uwagi motywują mnie zawsze do dalszej pracy :o)