Obserwatorzy

wtorek, 2 grudnia 2014

Creative Blog Tour

Krąży sobie w blogosferze zabawa pod nazwą




mnie do tej zabawy zaprosiła Basia, która prowadzi bloga DecuCzary Dla mnie Basia jest mistrzynią w ozdabianiu chlebaków. Zrobiła ich setki i każdy jest ładniejszy od poprzedniego. Oczywiście nie samymi chlebakami Basia żyję, dlatego polecam jej bloga - warto pooglądać Jej rękodzieło!!
 
Oczywiście tej zabawie nie wystarczy zaprezentować prac, nominować kolejną osobę, lub dwie, trzeba też odpowiedzieć na kilka pytań, dlatego teraz możecie poczytać co ja mam do powiedzenia.
 
1. Nad czym obecnie pracuję?
Nad bombkami!! Oj dużo ich. Święta idą i to coraz szybszym krokiem, więc spieszę by zrobić ich jak najwięcej. Szczególnie, że w tym roku postanowiłam wystawić swoje prace na świątecznym jarmarku. Rok temu tylko wśród znajomych sprzedałam całkiem sporo bombek, liczę więc, że w tym roku na jarmarku moje bombki przypadną innym do gustu. Poza tym robię toaletki na zamówienie - będą również świątecznymi prezentami i mam na warsztacie szkatułkę ze zdjęciem osoby zamawiającej.
Wszystko będzie do obejrzenia u mnie na blogu, oczywiście w swoim czasie :o)
 
2. Czym moja praca różni się od innych w branży?
Chyba tym, że jest moja :o) Mam kilka faworytek w tej dziedzinie. Kiedyś, zanim jeszcze tak na poważnie zaczęłam malować i ozdabiać, siedziałam przed komputerem i oglądałam kilka blogów i byłam pełna zachwytu nad pracami, które tworzyły inne osoby. Ja jakoś nie czuję się artystką. Nie zawsze potrafię w sposób kreatywny stworzyć coś wyjątkowego, raczej szukam inspiracji u innych, mało eksperymentuję, ale robię to dopiero trzy lata, a wiadomo pierwsze miesiące to było poznawanie gruntu i tematu.
 
3. Dlaczego piszę bloga o tym co tworzę (robię)?
Przede wszystkim dlatego, by pokazać światu co tworzę, jak wyglądają moje prace. Dzięki temu, że piszę poznałam wiele osób, wiem, że mój blog jest czytany w wielu krajach świata. Może nie każdy rozumie o czym piszę, ale przynajmniej ogląda zdjęcia. Na pewno mój blog nie ma być sposobem, na dzielenie się życiem prywatnym, owszem, czasami coś tam wspomnę o swoim życiu rodzinnym, ale głównie chcę się na nim dzielić z innymi tym co pokochałam! co zajmuje mi każdą wolną chwilę i co daje mi ogromnie dużo satysfakcji.
 
I tak dobrnęłam do końca z odpowiedziami. Na przyszłość nie zadawajcie mi takich pytań, bo jestem gadułą i mogłabym tak pisać i pisać... szczególnie, ze bardzo to lubię o czym wiedzą osoby z którymi wymieniam mailową korespondencję :o)
 
A teraz moje nominacje :o)
 
Zaproponowałam tę zabawę m.im dziewczynie, którą osobiście poznałam pod koniec września na poznańskim Craft Party. Sympatyczna, uśmiechnięta i pełna werwy Ada, która prowadzi bloga Pakamerka


Zaglądam do niej, bo jej prace są niepowtarzalne. Ada tworzy rzeczy niepowtarzalne, wyjątkowe i na pewno nie można powiedzieć o nich, że są pospolite. W pracach Ady jest wszystko to co kiedyś sama chciałabym umieć zrobić. Jest szablin, cieniowanie, koronki, piękne motywy i niepowtarzalny klimat tych prac.
Oceńcie same i koniecznie zajrzyjcie do niej, jeśli jeszcze nie znacie jej prac.
A to tak na zachętę:





Jak dla mnie - prześliczne!!
 
Miłego dnia Wam życzę i niech nasza zabawa trwa dalej
Pozdrawiam
Mirella




2 komentarze:

  1. Gratuluję wyróżnienia :) Należało Ci się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mirello dziękuję za przyjęcie zaproszenia do zabawy,a także za tak miłe słowa o mnie, które napisałaś :)
    Twoje prace są cudne,aż chce się je oglądać,a blog czytać,bo masz dar pisania :)
    Gratuluję Adzie nominacji,jej prac nie znałam są prześliczne na pewno będę do niej zaglądać co nowego poczyniła :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze. Jest mi szalenie miło, kiedy zostawiacie ślad po sobie. Wasze uwagi motywują mnie zawsze do dalszej pracy :o)