Obserwatorzy

środa, 14 stycznia 2015

Szkatułka z małym gazeciarzem

Witajcie :o)
 
Pracując miesiąc temu nad bombkami marzyłam o zrobieniu szkatułki, jednej, dwóch... myślałam jakie mają być i jedną zrobiłam z chłopcem. Motyw każdemu znany. Młody obdarty gazeciarz, takie przeniesienie w czasie do początku dwudziestego wieku. Motyw prosty, niemal banalny, ale jaki urokliwy, nostalgiczny i piękny w swej prostocie.
Szkatułka pomalowana cała na kolor, który producent nazwał "złamaną bielą", ale bardziej podchodzi mi na jasno-oliwkowy, bo wpada w jaśniuteńką zieleń, dlatego dodałam przetarcia suchym pędzlem w kolorze butelkowej zieleni. Całość wylakierowałam matowym lakierem. 
 

 
 
 
 
Pracuję nad kolejną, tym razem z dziewczynką, ale czekam na lakier, mam nadzieję, że dziś dojedzie :o)
 
Miłego dnia
 
Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny
Mirella

13 komentarzy:

  1. masz rację, po miesiącu z bombkami można zatęsknić za czymś innym. Bardzo ładna szkatułka - oliwkowe wykończenia bardzo pasują do tego motywu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny motyw, i wspaniała przecierka.

    OdpowiedzUsuń
  3. u mne z tym motywem to śmieszna sprawa- zawsze jak zamawiałam serwetki to nigdy ten motyw nie był dostępny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką serwetkę na którą poluję i wiecznie jej nie ma :)

      Usuń
  4. Super szkatułka. Bombki idą w odstawkę czas na pisanki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj za pisanki też się zabiorę. Mam wydmuszki które kupiłam rok temu na kiermaszu wielkanocnym ;)

      Usuń
  5. Ślicznie to wygląda, ładnie dobrane kolory i ten uroczy środek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna szkatułka. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaglądam czasami do Ciebie :) Mam Twojego bloga w Ulubionych

      Usuń
  7. Dziękuję Wam za miłe słowa i odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna, spójna praca, bardzo miła dla oka, lubię takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń

  9. Śliczna jak zawsze :) Świetne przecierki i wykończenie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Oooch, przepiękna jest ta szkatułka <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze. Jest mi szalenie miło, kiedy zostawiacie ślad po sobie. Wasze uwagi motywują mnie zawsze do dalszej pracy :o)