Obserwatorzy

poniedziałek, 12 stycznia 2015

Ramka z obrazkiem

Witajcie :)
 
Dla mnie kolejny tydzień w domu...W ciągu ostatniego miesiąca w pracy byłam cztery dni. Sprzątam więc i prasuję, piorę i gotuję, czytam z Tomkiem książki - obecnie bardzo interesują go odkrycia geograficzne, oglądamy bajki, i asystuję w składaniu najróżniejszych zestawów z klocków lego. Tomek może codziennie rozkładać całkiem spory samolot, a później go złożyć. I tak od kilku dni, jak nie samolot, to ciężarówka, helikopter lub inny dziwny pojazd. W ogóle klocki interesują go do momentu gdy je złoży, później już się nimi nie bawi. Byłby szczęśliwy, gdyby z trzy razy w tygodniu dostał nowy zestaw do składania. Bo pieniądze przecież są w bankomacie...
Ale poza sprzątaniem i asystowaniem w układaniu klocków, mam też czas na decoupage i wyszywanie.
Tę ramkę kupiłam dawno temu, przeleżała chyba z rok. Oczywiście nie miałam na nią pomysłu. W końcu zupełnie przez przypadek okazało się, że wydruk zdjęcia dziewczynki idealnie pasuje do tej ramki. Później zobaczyłam u Jolstrady pięknie spękaną szkatułkę i po krótkiej wymianie informacji okazało się, że zrobiła je dokładnie tymi preparatami, które akurat posiadam. Bardzo lubię duże spękania i miałam nadzieję, że też mi takie wyjdą, ale lekko się rozczarowałam. Nie narzekam bynajmniej, bo nie wyglądają źle, po prostu nie wyglądają tak jak u Jolstrady.
I tak chcąc zrobić duże spękania zrobiłam ramkę postarzaną patyną a ornamentem z MDF-u.
 
 



 
 
I tak upływa mi czas na opiece nad dzieckiem chorym na ospę.
 
Pozdrawiam Was serdecznie, dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że chcecie mnie odwiedzać a moje prace Wam się podobają.
 
Mirella

3 komentarze:

  1. Oj... nie narzekaj ramka super ... a spękania i tak ładniejsze niż moje bo mi prawdę mówiąc w ogóle nie wychodzą a jak wyjdą to byle jakie i daleko im do idealnych ... dopiero się uczę . Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  2. ramka super! ja nie bawię się w spękania bo nigdy nie wychodzą mi dobrze, wolę prostotę;) ale TWOJE SĄ EXTRA chętnie się poduczę czegoś nowego;) zdrowia dla synka i pozdrowienia z południa Polski;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Współczuję sytuacji, choć dzięki temu masz więcej czasu na hobby. Rameczka wygląda ślicznie, faktycznie dziewczynka pasuje do niej idealnie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze. Jest mi szalenie miło, kiedy zostawiacie ślad po sobie. Wasze uwagi motywują mnie zawsze do dalszej pracy :o)