Obserwatorzy

poniedziałek, 23 września 2013

Witam :0))

Witam w nowym tygodniu... za oknem pogoda paskudna. Nie lubię jesieni, ogarnia mnie jakieś dziwne przygnębienie, a w tym roku niestety w naszym rodzinnym i zawodowym życiu zapowiadają się zmiany i aż boje się podejmowania jakichkolwiek decyzji... najgorsze, że po raz pierwszy chciałabym mieć ciastko i zjeść ciastko, a tak się niestety nie da. Dlaczego wszystko czasami jest takie trudne i skomplikowane? Może jestem już zmęczona tą ciągłą huśtawką?  
 
No ale tak naprawdę to dziś chciałam pokazać moje dwie zakładki do książek. Też robione dla kogoś.
Jedna jest dla osoby która niedługo wyjeżdża do Afryki, dlatego klimat afrykański (na prośbę),
 a druga jest dla chłopaka, który jest miłośnikiem Goku, co zresztą zostało uwidocznione na zakładce. Ja osobiście nie wiem kim jest Goku, skąd jest i bohaterem czego jest. Czy to gra, czy film??? Nie wiem. Tak czy inaczej zakładki się podobały, a dla mnie to najważniejsze.
 

 

Dziękuję za odwiedziny, bardzo mi miło jeśli komentujecie moje prace, dlatego każdy komentarz mile widziany.
Pozdrawiam i zapraszam, już wkrótce kolejne prace.
Mirella
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze. Jest mi szalenie miło, kiedy zostawiacie ślad po sobie. Wasze uwagi motywują mnie zawsze do dalszej pracy :o)