Członkowie

Obserwatorzy

piątek, 26 września 2014

Toaletka ze zdjęciem

Toaletkę od Marty, którą Wam pokazywałam na początku miesiąca, dostałam na adres firmowy, więc kiedy listonosz ją przyniósł obejrzały ją wszystkie dziewczyny w pracy. Były zachwycone, każdej się podobała i kilka z nich zamówiły taką samą toaletkę na prezenty. Dwie z zamówionych będą prezentami gwiazdkowymi, jedna prezentem imieninowym, którą będę robić na listopad, inna była prezentem, który już został wręczony. Miałam mało czasu na jej zrobienie i nie zdążyłam też zrobić zdjęć swoim aparatem. Pokażę Wam dziś tę toaletkę sfotografowaną przez dziewczynę, która ją zamawiała.
Na toaletce jest zdjęcie dziewczyny, która dostała tę toaletkę w prezencie. 
 
 
 
Jutro idę na Craft Party, które jest organizowane w Poznaniu. Zapisałam się na warsztaty prowadzone przez moją imienniczkę Mirellę Baniecką. Zapowiada się całkiem ciekawe spotkanie. Rzadko uczestniczę w takich imprezach, ale z zapowiedzi wynika, że może być naprawdę dużo atrakcji i liczę na zdobycie wielu ciekawych doświadczeń, które wykorzystam. Obiecuję, że pokażę to co będę robić na warsztatach i podzielę się wrażeniami.
 
Teraz biegnę dokończyć dwie skrzyneczki, które robię na prezent dla dwóch dziewczynek. Będą prezentem urodzinowym, moje dziecko bowiem idzie w niedzielę na kinderparty :)
 
 
Pozdrawiam Was serdecznie,
dziękuję, że tu zaglądacie i motywujecie mnie swoimi komentarzami.
Mirella


5 komentarzy:

  1. Prześliczna toaletka :) Zazdroszczę Ci tych warsztatów,sama chętnie skorzystałabym z nich :) Czekam na prace i wrażenia z warsztatów.Miłego tworzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze przyznam, że niekoniecznie przepadam za pracami ze zdjęciami. Nie oznacza to, że nie potrafię docenić kunsztu wykonania! Bardzo ładne pudełeczko i podoba mi się ta różyczka dodana w rogu zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również nie przepadam za zdjęciami na pracy, a robiłam już dwie albo trzy. Szczególnie, że zdjęcia są robione przez kogoś, bardzo amatorskie, źle wykadrowane i dają małe pole do popisu. Ta różyczka miała dopełnić pracę, inna była za duża, ta wydawała się za mała, ale ogólnie wyglądała najlepiej ze wszystkich jakie próbowałam skomponować z tym zdjęciem.

      Usuń
  3. sama chcę spróbować stworzyć coś ze zdjęciem :) ciekawe jak wyjdzie (o ile się wkońcu zdecyduję na wykonanie ) :) a toaletka śliczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne decu...podziwiam umiejętności :) Będę z pewnością zaglądać :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze. Jest mi szalenie miło, kiedy zostawiacie ślad po sobie. Wasze uwagi motywują mnie zawsze do dalszej pracy :o)