Obserwatorzy

piątek, 26 czerwca 2015

Książki

Prezentując kiedyś swoją pierwszą szkatułkę w formie książki napisałam, że chcę zrobić jeszcze dwie podobne z grafiką dzieci. Wczoraj druga książka trafiła do rąk wychowawczyni Tomka. Zrobienie tej szkatułki było bardzo czasochłonne i zajęło mi trochę czasu, ale byłam bardzo zadowolona z efektu.
Dziś dla przypomnienia obie książki na wspólnym zdjęciu.





 
 
 
Zmieniłam tez zdjęcia w poście z października 2014 na nowe

Zapraszam Was do siebie zawsze i o każdej porze.

Pozdrawiam wszystkich którzy dziś zaczynają wakacje
Mirella

5 komentarzy:

  1. piękne i widać ,że dużo serca i pracy włożyłaś :)
    Pozdrawiam :) Aneta

    OdpowiedzUsuń
  2. Książeczki śliczne.Fajny prezencik.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne te książki - lubię takie klimaty :) Chociaż ja bym to złoto "stron" trochę patynką przygasiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trafiłam przez przypadek ale , zostanę na dłużej tyle tu wspaniałości. Piękne pudełeczka

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze. Jest mi szalenie miło, kiedy zostawiacie ślad po sobie. Wasze uwagi motywują mnie zawsze do dalszej pracy :o)